Loading

Dijetalni proizvodi – veliki izvor zarade

 

Jeste li nekad u životu (ili to, možda, često radite) svratili do police sa voćnim jogurtom? Ili ste posegnuli na policu sa dijetalnim proizvodima? Kupili ste dijetalni keks, sok, mlijeko, instant-napitak, žitarice itd.?

Nije ni čudo. Pod uticajem smo marketinških kampanja i nametanja raznih proizvoda koji se prodaju pod „zdravo“, a da to uopće nisu. Mnogi proizvođači i distributeri hrane su uvidjeli da je asortiman zdravih proizvoda jedan od vrlo prodavanih i da su zdravi proizvodi sve popularniji. To su iskoristili u svoju korist, ali ne na pravi način. Vrlo često su njihovi proizvodi sve više nego zdravi. A prodaju se po većoj cijeni pod krilaticom zdravog.

Ako na odjelu dijetalnih proizvoda nađete namirnicu sa malo kalorija, to ne znači da je ona prioritetno i zdrava. Evo primjer: napravite smoothie. Čaša takvog napitka će sadržavati nekoliko stotina kCal. Usporedite ga sa limenkom Zero Coca-Cole. Šta mislite šta je bolje uzeti?

Ponekad previše pažnje obratimo na kalorijsku vrijednost namirnica, a zaboravimo na neke puno bitnije odrednice zdravih namirnica, kao što je kvalitet. Dijetalni proizvodi su često puni aditiva koji se dodaju hrani da bi joj poboljšali okus, miris, izgled, teksturu i ostala svojstva.

Međutim, mi kao kupci moramo biti savjesni. Moramo čitati sastav namirnica koje kupujemo. Ako ne znamo šta je neki od sastojaka – ne trebamo tu namirnicu ni uzimati.

 

Piše: dr. Safija Softić-Namas

 

 

Dobre Kalorije
Right Menu Icon