Loading

Hranom protiv artritisa

Artritis je bolest koja pogađa zglobove, obično kičme, koljena, kukove i ostale zglobove. To je upalno stanje i često jako bolno, jer se hrskavica u zglobovima razgrađuje i izaziva upalu.

Ovo je lista stvari koje možete učiniti kako biste kroz ishranu smanjili upalu :

  • Smanjiti unos namirnica koje podstiču upalu: slatku hranu, zasićene masti (mliječne proizvode i meso), kofein i transmasti (iz prerađene hrane).
  • Smanjiti ili izbaciti hranu iz Solanaceae porodice koja uključuje krompir, patlidžan, paprike i paradajz.
  • Đumbir, bijeli luk i kurkuma su snažni protuupalni začini tako da ih trebate uključiti u vašu ishranu.
  • Omega-3 esencijalne masne kiseline su također protuupalne, koje su od suštinskog značaja, jer ih možemo unijeti samo kroz ishranu, tijelo ih ne proizvodi. Namirnice koje su bogate omega-3 masnim kiselinama uključuju masne ribe (skuša, inćuni, srdela i haringa), orahe i sjemenke. Ja savjetujem da uzmete kvalitetan dodatak ribljeg ulja (omega 3) pored izvora hrane.
  • Pobrinite se da imate najmanje 5 porcija voća i povrća dnevno. Oni su bogati antioksidantima koji su neophodni u borbi protiv upale. Supe, smoothies, variva i grickalice su najbolji način da dnevno unosite voće i povrće.

Izvor: Nutricionista

Dobre Kalorije
Right Menu Icon