Loading

Malim koracima do velikih ciljeva!

Januar je odličan za probavanje novih stvari. Mnogi od nas su napravili spisak novogodišnjih odluka i odlučni smo da ih ostvarimo da bi bili sretniji i zdraviji. Međutim, vrlo je teško održati velika obećanja data sebi.

Savjet: nemojte zagristi veći zalogaj od onoga koji možete sažvakati! Napravite male odluke i postići ćete cilj i prije nego što ste shvatili. Jedan ostignuti cilj povući će vas da napravite nove male odluke. Tako ćete malim koracima postići velike ciljeve.

Na primjer, ove sedmice radite na svojoj ishrani? Nakon praznične trpeze sa prejedanjem i pretjerivanjem, odlično je vrijeme da se odlučite za pravilniju ishranu. Pri tome nema potrebe da sve preokrenete naopačke. Odlično za početak je da napravite promijenu u svojim međuobrocima i grickalicama. Kada budete u iskušenju da posegnete za kesom čipsa, kolačem i sl. STANITE! Zgrabite punu šaku orašastih plodova, možda narandžu ili čašu jogurta. To je dovoljno za početak.

Kalorija NIJE kalorija! Prosječno, odrasla žena treba 1800 do 2000 kalorija na dan. Oreo keks nosi 80 kalorija. I zasićene masnoće. I dodane šećere. Narandža prosječne veličine također nosi 80 kalorija. I nezasićene masnoće. I puna je antioksidanasa kao što su vitamini A i C. Zato ponavljam: kalorija NIJE kalorija, jer ni sve namirnice nisu iste, bez obzira koliko kalorija nose.

Zašto je to bitno? Šta je kolačić? Da vam kažem. Mnoge namirnice koje konzumiramo su dio životnog stila. Vaš životni stil utiče na vaše zdravlje. Odlučili ste da danas doručkujete, da vježbate ili da se oslobodite stresa…sve to utiče na vaše zdravlje. A vi ste zabrinuti za obim struka? Za rizik od nastanka karcinoma? Za nastanak dijabetesa? Onda zamjena kolačića narandžom zaista znači mnogo. Male odluke znače mnogo.

Piše:  za http://www.youbeauty.com/

Dobre Kalorije
Right Menu Icon