Loading

Mršanje i loše navike

Ako ste nezadovoljni svojim izgledom, postoji mogućnost da određene navike utiču na to što niste bili u mogućnosti odžati savršen fizički izgled. Naravno, to ne znači da neki ljudi mogu jesti lošu hranu cijeli život i da se i dalje osjećaju i izgledaju odlično.

Ipak, postoje ljudi koji konstantno vode borbu između pretilosti i dobrog izgleda. To može biti rezultat loših navika koje osobe razviju tokom godina.

U nastavku donosimo listu osam najgorih navika koje ili imate ili ne, ali ipak ih uzmite u razmatranje te provjerite da li se odnose na vas.

 

1. Previše ste pod stresom

Stres utiče na metabolizam. Ovo onda utiče na vaše tijelo i mozak koji traži više hrane, a to automatski uzrokuje da jedete više. Automatski tražite druge načine i metode da se nosite sa stresom  i potisnete probleme, a rješenje vidite u prejedanju. Ovo može uticati jako loše na vas. Oslobodite se stresa i primjetit ćete da će prestati prekomjerna žudnja za hranom.

 

2. Preskačete obroke

Ljudi često misle da će izgubiti na kilaži ako jedu manje obroka tokom dan. Ipak, ukoliko jedete samo jedan veliki obrok tokom dana, vaše tijelo će pokušati spasiti sve nutrijente i masti iz tog obroka. Ovo može biti loše za zdravlje. Veliki broj ljudi preskače doručak, koji je najvažniji obrok u toku dana i ovo uzrokuje da se jede više u ostatku dana. Za najbolje rezultate, trebali bi jesti pet manjih porcija dnevno i ne jesti iza 20:00 sati. To također može biti jedan od razloga zašto ne možete smršati.

 

3. Jedete prebrzo

Prebrzo jedenje može uzrokovati dugoročne probleme za mnoge ljude. Čuli ste za stare izreke da trebate sažvakati hranu 30 do 40 puta prije nego progutate. Mnogi su preispitivali ovu teoriju, ali je to zaista najbolji način da jedete. Vašem tijelu treba oko trideset minuta da probavi hranu kako biste osjetili sitost. Jedite polako, a to će rezultirati tome da uzimate manje hrane, što u konačnici uzrokuje gubitak kilograma.

 

4. Ostajete budni do kasno

Ostajanje do kasno može uzrokovati  neravnotežu hormona u tijelu, posebno leptina i grelina. Leptin je odgovoran za slanje signala mozgu da ste siti, a grelin stimuliše glad. Kada spavate, hormoni ne obavljaju svoje funkcije da vas održavaju zdravim. Ovo bi mogao biti razlog zašto imate potrebu da jedete kasno, a to izbjegnite tako što ćete si priuštiti san od sedam sati.

 

5. Previše kofeina

Konzumiranje previše kofeina može povećati lučenje stresnog hormona u tijelu, koji se zove kortizol. Ovaj hormon može uticati na vašu potrebu za hranom koja ima visok nivo šećera i masti. Možete li pretpostaviti šta ovo može uzrokovati? Ako ste pomislili da ovo može uzrokovati debljanje, bili ste upravu. Budite oprezni sa konzumiranjem kofeina.

Izbacite ove loše navike i vidjet ćete rezultate. Ako ubacite i neku fizičku aktivnost u život, možete u kratkom roku postići željene rezultate.

 

6. Jedete previše procesuirane hrane

Nekoliko kilograma viška koje imate mogu biti rezultat prevelikog konzumiranja procesuirane hrane. Ta hrana sadrži visoke nivoe masti i šećera, koji ne pomažu u gubitku kilograma. Proizvodi kao što su keks, čips, zaleđena hrana, i kolači pospješuju dobijanje kilograma. Prestanite jesti procesuiranu hranu i sigurno ćete vidjeti razliku u ogledalu.

 

7. Ignorišete potrebu za vodom

Naravno, postoji mogućnost da vaš organizam ne prima dovoljno vode. Većina ljudi ne obraća pažnju na osnovne potrebe svoga tijela. Konzumiraju pića koja nisu zdrava za organizam, ili pića koja samo debljaju. Konzumiranje dvije litre vode dnevno ne samo da će ubrzati vaš metabolizam, nego će ostaviti manje prostora u vašem želucu. Voda također umanjuje rizik od srčanog udara, glavobolje, i pomaže u detoksikaciji organizma. Imajte ovo uvijek na umu.

 

8. Kupovina namirnica u centru marketa

U centru marketa se najčešće nalazi sva procesuirana hrana i pića u kojima uživate. Evo savjet za mršanje: nemojte više kupovati u centru marketa. Jednostavno izbjegavajući „masna“ područja u prodavnici primjetit ćete gubitak kilograma. Ovo se dešava jer jednostavno više ne jedete lošu hranu i ne pijete loša pića.

 

Izvor: http://www.fhfn.org/

Prevela: Ina Vučković

Dobre Kalorije
Right Menu Icon