Loading

Ovo možete jesti i kasno noću

Padate u iskušenje da napravite sendvič ili uzmete neke grickalice, ali vas zdrav način života i briga o kilaži sprečavaju u tome pa na kraju večeri, ipak odete gladni i nervozni na spavanje? Sve to ne mora da bude tako! Postoje namirnice koje će vas zasititi, a neće ugroziti vaš zdravi način života, a ni vaš san. Naprotiv. Ako baš morate nešto da prizalogajite, neka to bude jedna od ovih pet namirnica:

Zobena kaša

Dokazano je da ugljeni hidrati oslobađaju serotonin koji umiruje mozak. Porcija zobene kaše s mlijekom najbolji je izbor prije spavanja.

Pogledajte i Zobeno mlijeko – kako se pravi i zbog čega je zdravo

Sok od trešanja

Istraživanje iz 2011. pokazalo je da dvije čaše soka od trešanja dnevno (ujutru i nevečer) povećavaju nivo melatonina koji san čini kvalitetnijim.

Toplo mlijeko

Čaša mlijeka je stari recept za bolji san. Osim što sadrži aminokiselinu triptofan koju povezujemo sa spavanjem, djelovanje ovog napitka ipak je više psihološki. Od malena nas uče da je sinonim za spavanje čaša toplog mlijeka i da nam je mama davala upravo s tom svrhom.

Pogledajte i Tri napitka za miran san

Orašasti plodovi

Koštunjavo voće puno je magnezija koji ima umirujući efekt na mozak i poboljšava kvalitet sna. Bademi, orasi i kikiriki samo su neki od plodova koje uvijek morate imati u kući.

Niskokalorični sir

Kalcij ima vrlo slično djelovanje kao i magnezij kada se radi o snu. Stručnjaci preporučuju oko 50 grama sira dnevno koji možete jesti s krekerima.

Izvor: Stvar ukusa

Dobre Kalorije