Loading

Ovo su zdrave grickalice!

Kikiriki-puter

Nisu svi kikiriki-puteri napravljeni na isti način. Neki su napravljeni samo od kikirikija i soli (a to je ono što želite), dok su drugi napravljeni kao kombinacija kikirikija, šećera i raznih vrsta ulja (uključujući hidrogenizirane biljne masnoće koje su vrlo loše). U nekim kikiriki-puterima je umanjen udio masnoće, ali se to često zamjenjuje šećerima i drugim prezervativima. Kvalitetan kikiriki-puter sadrži proteine i zdrave masnoće. Također, sadrži veliki udio antioksidanasa, među kojima i mnogo vitamina E. Može se koristiti kao umak za zdrave grickalice, možete umakati komade voća u njega ili ga možete namazati na integalne krekere.

 

FN_peanut-butter-above-thinkstock_s4x3.jpg.rend.snigalleryslide

 

Kokice

Kokice su stekle lošu reputaciju zahvaljujući kinima u kojima kokice lete na sve strane i napravljene su sa jeftinim uljima koja su optužena za začepljenje arterija. Međutim, kukuruz kokičar je integralna žitarica i kada se termički obradi sadrži samo 30 kCal po šoljici, a pri tome 5% dnevno preporučene doze vlakana. Ako ih napravite sa morskom solju i maslinovim uljem, imaćete pametnu grickalicu.

FN_popcorn-bowl-thinkstock_s4x3.jpg.rend.snigalleryslide

 

Sušeno voće

Sušeno voće ima lošu reputaciju zbog visokog udjela šećera. Kada se voće suši, šećer i ostali nutrijenti postaju koncentrovani, što čini kontolu porcija vrlo bitnom. Sušeno voće je dobar način da u svoju ishranu ubacite vlakna i antioksidanse, a i dobra su alternativa u vrijeme kada nije sezona svježeg voća.

 

FN_dried-apricots-thinkstock_s4x3.jpg.rend.snigalleryslide

 

Vruć kakao

Šolja vrućeg kakaoaje dobar način da utolite želju za čokolom, dobijete dovoljnu dozu vitamina D i zadovoljite potrebnu dnevnu dozu za mlijekom. I mlijeko sadrži proteine koji će vas zasititi do sljedećeg obroka.

 

FN_hot-cocoa-thinkstock_s4x3.jpg.rend.snigalleryslide

Mješavina grickalica

Mnoge prodavnice nude mješavine grickalica koje su pržene u štetnim uljima. Najbolje je da sami napravite mješavinu prženih orašastih plodova (bez ulja i soli), cjelovitih žitarica i suhog voća. Pametno bi bilo da ih upakujete u dnevne porcije, tako da možete kontrolirati unos kalorija.

 

FN_trail-mix-white-thinkstock_s4x3.jpg.rend.snigalleryslide

Avokado

Iako avokado srednje veličine ima 250 kCal, on sadrži nezasićene masnoće. Svakako nećete pojesti cijeli avokado. Namažite petinu avokada na integralni kreker i dobićete odličnu grickalicu, koja je puna vlakana iz krekera i zdravih masnoća iz avokada, što će dati duži osjećaj sitosti. Avokado sadrži i antioksidans lutein, koji pomaže u održavanju zdravlja očiju.

 

FN_avocado-half-thinkstock_s4x3.jpg.rend.snigalleryslide

 

Izvor: http://www.foodnetwork.com/

Dobre Kalorije
Right Menu Icon