Loading

Pravila za dobar smoothie

Upravo sjedim kod katedrale, u kafiću zvanom “Dolce Ore” i naručila sam vjerovali ili ne.. smoothie:)

Iako smo zatvorili smoothie bar u maju (“Sirove Strasty”), a razlog je zaista bio nezainteresovanost ljudi ( ili ne dovoljno zainteresovanosti) za ovaj zdravi kutak u gradu, bilo mi je drago da je neko drugi pokrenuo taj koncept ( iako su “Torte i to” odmah nakon 15 dana otvaranje našeg smoothie bara uveli isto tako smoothie), pa sam sjela da vidim njihovu ponudu. Razlog sto pišem o ovome su njihovi mixevi, pa da ne biste to probali kod kuce, mislim da je jako bitno napisati o kombinovanju voća, povrća i mliječnih proizvoda.

Zdrava ishrana uključuje i  kombinaciju stvari koju unesete u organizam pri jednom obroku. Mi smo naucili jedno: MANJE JE UVIJEK VIŠE!

Sirovojedci inače ne jedu mliječne proizvode, a posebno ne u kombinaciji sa voćem i povrćem, tako da jogurt i mlijeko u kombinaciji sa špinatom ili drugom vrstom zeleniša je NO NO! Kao ni poznati frapei, voce + mlijeko! To nije ishrana sirovojedaca.

Kada pravite vas smoothie evo par stvari na koje biste trebali obratiti pažnju:

1. NE KORISTITE MLIJEČNE PROIZVODE SA VOĆEM I POVRĆEM – uvijek stavljajte samo vodu (običnu ili nekad zbog ukusa možete staviti kokosovu vodu koju mozete kupiti u DM-u);

2. AKO PRAVITE GREEN SMOOTHIE – Uvijek više zeleniša stavljajte, i manje fruktoza- jedna do dvije vrste voćki je preporučljivo, i stavljajte jedan limun ako niste naviknuti na ukus zeleni, tj. ako vam je gorko, jer limun ubija gorčinu ( ne miksajte narandže sa slatkim voćem, kao što su banane ili drugo slatko voće), pokušajte dodati jedan superfood u vaš smoothie – Spirulina, Chlorella, Acai, Barley Grass, ili durgo po vašem izboru…

3. NE STAVLJAJTE PREVIŠE ORAŠASTIH PLODOVA ILI SJEMENKI- ako hoćete protein u smoothie-u uvijek je bolje staviti sjeme konoplje ili chia sjemenke, a orašaste plodove jedite posebno kao međuobrok ( i UVIJEK ih pokiselite preko noći, dozu koju planirate da jedete sutradan- ne mixajte ni njih- jesti samo jednu porciju ili badema ili oraha, ili drugih po vašem izboru, ali bez miksanja kako bi tijelo što lakše absorbiralo);

4. AKO ŽELITE VAŠ VOĆNI SMOOTHIE –  opet se sjetite: MANJE JE VIŠE! Dvije vrste voćke + superfood po izboru

Iako naš smoothie bar se zatvorio, nažalost, mi želimo i dalje da upućujemo ljude ako ništa onda kroz ovaj blog o ZDRAVOJ ISHRANI- šta da jedete i kako. Mi smo uvijek u smoothie baru koristili filtriranu vodu, samo svježe voće i povrće ( apsolutno ništa zamrznuto), i najbogatiju hranu kao dodatke – superfood. Nadamo se da ćete i vi pokušati ako ništa onda u vašem domu!

Izvor: http://svezazdravlje.wordpress.com/

Dobre Kalorije