Loading

Smanjeno lučenje štitaste žlijezde (ishrana)

Kako izgubiti kilograme ako imate problema sa tiroidnom (štitastom) žlijezdom?

Tiroidna žlijezda poizvodi hormone T3 i T4, koji utiču na rad svih ćelija i organa u tijelu. Ako tijelu nedostaje ovih hormona (hipotireoidizam) ono funkcionira sporije.

Neke od funkcija na koje utiču hormoni tiroidne žlijezde su:

  • temperatura tijela
  • spavanje
  • metabolizam
  • probava

 

Pošto usporena tiroidna žlijezda usporava metabolizam i probavu, moglo bi se desiti da dobijete na težini ako unosite više kalorija nego inače. Određeni drugačiji pristup gubitku težine bi mogao biti od pomoći.

  • Spavajte više

Studije su pokazale da žene koje inače spavaju manje od 5 sati dnevno imaju tendenciju da dobijaju na tjelesnoj masi u odnosu na one koje spavaju više od 7 sati dnevno.

  • Probajte ishranu bez glutena

Svježe voće i povrće ne sadrži gluten. Svježe meso, perutnina i riba su također bez glutena. Hrana koja sadrži pšenicu i brašno sadrži gluten. Ostali izvori glutena kod kojih nije baš očito prisustvo glutena su konzervirane supe, kobasice, soja sos, sladoledi, smrznuta jela i preljevi za salatu.

  • Pijte vodu

Vrlo je bitno da pijete čistu vodu. Dobrobiti vode se ne mogu zamijeniti kafom, čajem, gaziranim pićima ili bilo kojim sokom. Voda potpomaže metabolizam i pomaže čišćenje tijela od toksina. Također, voda može smanjiti apetit.

  • Jedite više vlakana

Hrana bogata vlaknima su patlidžani, zelenolisnato povrće i grašak.

  • Izbjegavajte goitrogene (supstance koje smanjuju rad tiroidne žlijezde)

Namirnice koje ih sdrže su brokule, karfiol i kikiriki.

  • Smanjite unos natrija

Hrana koja sadrži više natrija (soli) je procesirana i hrana koja je prethodno pripremljena.

  • Promijenite vrijeme obroka

Umjesto da jedete 5 do 6 obroka dnevno, probajte jesti 2 ili 3 obroka, bez užina i bez kasnih večera.

  • Vježbajte više

Fizička aktivnost pomaže gubitku kilograma i povećava metabolizam. Radite sve tri tipa vježbi: aerobik, vježbe snage i fleksibilnosti.

  • Pijte zeleni čaj

Hladan ili topal, zeleni čaj (bez šećera) može povećati nivo energije i imunitet.

  • Izbjegavajte stres

Stres uzrokuje i prejedanje kod mnogih ljudi. Opustite se koristeći duboko disanje ili meditaciju. Pokušaji da izgubite kilograme mogu biti razočaravajući za osobe sa smanjenim radom tiroidne žlijezde. Nemojte se obeshrabriti. Ovo su savjeti koji vam mogu pomoći ako ste uporni!

Izvor: Positivemed

Dobre Kalorije
Right Menu Icon