Loading

Šta spremiti za doručak? (I dio)

Doručak često zna zadavati dosta briga onima koji žele da bude izblansiran, a da ga mogu brzo pripremiti, pa možda i ponijeti na posao.

Zato smo odlučili pripremiti nekoliko primjera izbalansiranog doručka, kako bismo vam olakšali pripremanje najbitnijeg obroka u danu. Često se čuje ova fraza, upravo zato što jeste najbitniji obrok. Pomaže nam da dan započnemo, ali i završimo, puni energije. Potrebno je dobro izbalansirati makro i mikronutrijente. Uvijek gledajte da pojedete nešto od svježeg povrća, bez obzira šta vam je glavni dio doručka. Ako jedete voće ili pijete sok od narandže, radite to malo prije doručka, kako bi voće pokrenulo probavu, koja je mirovala tokom noći.

Donosimo primjer nekoliko izblansiranih, jednostavnih doručaka. Možete ih začas spremiti i ponijeti na posao, izlet ili pripremiti djeci za školu. A naravno, i kada ste kući, dobro će doći da ne gubite previše vremena na pripremanje obroka.

 

Granola

Vrlo je lako pripremiti ovu jednostavnu mješavinu. Može vam stajati na hladnom mjestu dugo vremena, tako da možete napraviti veću količinu i nabrzinu je pripremiti. Sastojke, kao i njihovu količinu, možete dodavati po svom ukusu.

Pomiješajte 500 g zobenih pahuljica, 50 g isjeckanih orašastih plodova, 50 g tostiranih bundevinih sjemenki (na tavi bez masnoće), 50 g isjeckanih suhih šljiva ili grožđica i 50 g isjeckanih hurmi. Možete dodati sjemenke po vašoj želji (lan, susam, heljda, suncoretove itd.), cimet, mljeveni klinčić, kardamon, kokos itd. Sve promiješajte, ostavite u teglu na hladno mjesto. Za doručak pomiješajte sa sokom od narandže ili jogurtom. Možete dodati i nešto svježeg voća i malo meda. Pustite da malo odstoji da bi pahuljice malo omekšale, a ako volite tvrde možete odmah jesti.

Slično možete napraviti i u obliku energetskih pločica ili kuglica, ako vam je zgodnije za ponijeti.

 

granola

 

Kajgana s povrćem

Jaja su punovrijedna namirnica, koju ne trebate izbjegavati u slučaju da konzumirate domaća, od koka koje se prirodno hrane. Pa čak i ako su konvencionalno proizvedena, nemojte bježati od 3-4 jajeta sedmično. Jedan od super načina da ih konzumirate je da napravite kajganu sa povrćem. Prodinstajte crveni i malo bijelog luka, papriku, malo špinata i paradajz. Umutite jaja, posolite i prelijte preko povrća. Ispecite i jedite sa integralnim hljebom i nešto svježe salate.

 

kajgana

 

Kuhana jaja

Kuhana jaja su također dobar izbor za doručak. Dodajte nešto svježeg povrća, integralni hljeb i uživajte. Možete dodati ajvar kao namaz. Prije toga popijte pola čaše soka od narandže.

 

jaja

 

Tunjevina sa povrćem

Tunjevina iz konzerve i nije najsretniji izbor. Međutim, ako inače ne jedete ribu, onda je i konzerva tunjevine sedmično dobra. Kupite kvalitetnu tunu, filete, a ne komadiće. Isjeckajte svježe povrće (paprika, paradajz, krastavac, kukuruz, peršun, luk itd.), dodajte ocijeđenu tunjevinu, posolite, pobiberite, dodajte malo limuna i maslinovog ulja. Jedite sa integralnim hljebom.

 

tunjevina

 

Palenta

Palentu skuhajte sa vodom po uputstvu s vrećice. Pomiješajte mladi sir sa tostiranim sjemenkama bundeve, malo soli i peršunom. Pospite palentu sirom. Možete dodati malo maslaca na palentu. Jedite sa svježom salatom.

 

palenta

Sljedeći put donosimo 5 novih prijedloga, u kojima ćete uživati. 

Izvor: Dobre kalorije

Dobre Kalorije
Right Menu Icon