Loading

Znakovi nedostatka magnezija

Da li vam je žudnja za čokoladom toliko jaka da nekad imate osjećaj da doziva vaše ime? Da li vas ponekad probude grčevi u nogama u sred noći? Šta god da probate imate problema sa zaspivanjem? Ukoliko su odgovori DA, velika je vjerovatnoća da vam nedostaje magnezij.

Veliki broj Amerikanaca imaju nedostatak ovog minerala. Međutim, mnogi od njih ne slute da im nedostaje ovaj esencijalni nutrijent, koji utiče na preko 300 različitih procesa koji omogućuju normalno funkconisanje organizma.

Sedam najčešćih simptoma nedostatka magnezija su sljedeći:

1. Grčevi u mišićima

Ko god ih je imao zna koliko bolni znaju biti, bilo da sjedite za svojim stolom ili vas probude u sred noći. Grčevi su rezultat nevoljnog spazma mišića. Magnezij pomaže opuštanje mišića, tako da nedostatak dovodi do njihovog grčenja.

2. Problemi sa spavanjem

Milioni Amerikanaca imaju problem sa spavanjem. Magnezij igra značajnu ulogu u funkcionisanju centralnog nervnog sistema. Ako vam nedostaje možda ćete doživjeti iskustvo nesanice. Pošto razina magnezija svakako opada u toku noći, to može dovesti do smanjenja REM faze sna, koja je najbitnija za odmaranje tijela i uma.

3. Žudnja za čokoladom

Tamna čokolada sadrži veliku količinu magnezija. Jedan red obezbjeđuje 24 % dnevne potrebe za magnezijem. Intenzivna žudnja za čokoladom je još n+jedan simptom nedostatka magnezija. Tijelo, u stvari, žudi za onim što mu treba.

4. Nervoza

Magnezij je mineral koji je zadužen za relaksaciju. Ako osjetite nervozu centralni nervni sistem vam možda ukazuje na nedostatak magnezija.

5. Visok krvni pritisak

Mnogi ljudi imaju zdravu ishranu, ali im je krvni pritisak i dalje visok. Opet,  u magneziju je odgovor. Još jedna od funkcija magnezija je opuštanje i širenje krvnih žila. Ako vam nedostaje ovog minerala, krvne žile se sužavaju, uzrokujući povišen krvni pritisak. Normalna razina magnezija balansira i nivo elektrolita u krvi, čiji poremećaj također vodi povišenju krvnog pritiska.

6. Nepravilan srčani rad

Postalo je uobičajeno da se ljudima sa aritmijama daju lijekovi. Međutim, srce je mišićni organ, što ga čini visoko ovisnim o količini magnezija, što može dovesti do nepravilnosti u srčanom radu.

7. Zatvor (opstipacija)

Ako često imate zatvor, odgovor opet može biti nedostatak magnezija. To se dešava jer se crijeva sužavaju zbog nedostatka magnezija, pa to otežava prolaz mase. Magnezij opušta mišiće crijeva, što ubrzava njihovo kretanje, ali to ima i osmotski efekat. Magnezij uvodi vodu u crijeva, što omekšava stolicu. Koristi se magnezij citrat da olakša ovaj problem.

Kako možete povećati unos magnezija?

Prvo, prestanite jesti hranu koja ometa djelovanje nutrijenata, kao što je bijelo brašno i šećer. Umjesto toga jedite hranu bogatu magnezijem, kao meso, avokado, zeleno lisnato povrće i orašaste plodove. Ako jedete čokoladu, pobrinite se da bude barem sa 70 % kakaoa i nemojte pretjerivati s količinom.

Čak i ako jedete zdravu hranu, moguće je da ćete morati uzeti dodatke magnezija. Potražite suplemente visoke kvalitete. Većina ljudi ima potrebu za 400 mg dnevno, ali ako je potrebno možete uzeti do 1000 mg. Uzmite ga prije spavanja da bi se najbolje apsorbovao, kao i da biste osigurali kvalitetan odmarajući san.

Izvor: prilagođeni prijevod sa mindbodygreen

Dobre Kalorije
Right Menu Icon